Кошница
Вашата количка в момента е празна

Често задавани въпроси

  • Поръчка
  • ПЛАЩАНЕ И ЦЕНА
  • ИЗПРАЩАНЕ И ДОСТАВКА
  • ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ

КАК МОГА ДА СЕ СВЪРЖА С ВАС В СЛУЧАЙ, ЧЕ ИМАМ ВЪПРОС?

Нашият отдел за обслужване на клиенти ще се радва да отговори на всичките ви въпроси. Свържете се с нас на тел. +35924951520 от понеделник до петък от 10:00 до 18:00 часа, или ни пишете на: info@electronic-star.bg

КАКЪВ Е ПРОЦЕСА В СЛУЧАЙ НА ФИРМЕНА ПОРЪЧКА (по ДДС)?

Ако искате да осъществите фирмена поръчка, моля въведете поръчката си чрез електронна поща на адрес: info@electronic-star.bg, или се свържете с нас на номер: +35924951520.

ВНИМАНИЕ: Ако осъществите поръчката чрез електронния магазин вашата бизнес фактура няма да бъде правилна и не е възможно да бъде поправена по-късно!

ОТ КАКВО СЕ НУЖДАЯ ЗА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ПОРЪЧКА?

Създаването на поръчка в нашия онлайн магазин изисква достъп до валиден имейл адрес. Имейл адресът, който въвеждате, когато се регистрирате, ще Ви предостави информация за потвърждаване и проследяване на поръчката, както и фактурата за поръчката ви. Можете да пазарувате и в нашия електронен магазин без регистрация.

КАК СЕ ОСЪЩЕСТВЯВА ПОРЪЧКА?

  • Намерете желания продукт
  • Кликнете върху клавиша „Добави в кошницата“, за да добавите избрания продукт в пазарската ви кошница
  • В следващата стъпка кликнете върху „Продължи до касата“
  • Изберете начин на плащане и кликнете върху „Нататък“
  • В последната стъпка проверете предоставената информация и кликнете върху бутона "Потвърждаване на поръчката". Току-що завършихте поръчката си, която също така се потвърждава и чрез получаване на имайл на електронната ви поща.
  • МОГА ЛИ ДА ОТМЕНЯ ПОРЪЧКАТА?

    Ако пратката не е изпратена може да бъде отменена. Просто се свържете с нас чрез имейл или телефонен номер.

    С КАКВО ТРЯБВА ДА БЪДА ВНИМАТЕЛЕН ПРИ ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ПОРЪЧКА?

    Мога ли да отменя поръчката си? Ако все още не сме изпратили пратката, все още можете да отмените поръчката си. Просто се свържете с нас по имейл или по телефона. За какво трябва да бъда внимателен, когато поръчвам? Моля, обърнете внимание на правилния адрес за фактуриране и доставка. Също така, когато пишете вашия имейл адрес, проверете за грешки при въвеждане. В противен случай важна информация за поръчката ви не може да ви бъде предоставена. За изпращане на пратки имаме нужда от вашия телефонен номер, за да можем да се свържем с Вас, ако е необходимо. Доставката на пратката се извършва само след получаване на потвърждението за плащане или потвърждение за плащане от доставчика на услугата (плащане с предплащане, PayPal). Когато изберете опцията за плащане при получаване, ще поемете допълнителни разходи, които ще бъдат таксувани в процеса на покупка.

    КАК ДА РАЗБЕРА ДАЛИ ПОРЪЧКАТА МИ Е ИЗПРАТЕНА?

    След изпращане на пратката ще получите имейл с потвърждение и връзка за проследяване. Можете също така да видите състоянието на доставката в потребителския си профил в секцията "Моите поръчки".

    КАК ДА СИ СЪЗДАМ ПОТРЕБИТЕЛСКИ АКАУНТ?

    Преместете курсора на мишката над "Вход" в горния десен ъгъл на уеб страницата и кликнете върху "Безплатна регистрация".

    КАК ДА ВЛЯЗА В СВОЯ ПРОФИЛ/АКАУНТ?

    Преместете курсора на мишката над "Вход" в горния десен ъгъл на уеб страницата и кликнете върху "Вече сте наши клиенти? Влезте сега ".

    УПРАВЛЕНИЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКИЯ АКАУНТ

    Можете да направите следните промени в потребителския си профил:

    • Моята информация: променете адреса, променете паролата
    • Моите поръчки: Преглеждайте и управлявайте текущите си и изпълнени поръчки
    • Контакт: връщане на стоки, статус на доставка, помощ, електронна поща, телефон, бизнес контакт
    • Излезте

    ПЛАЩАНЕ С КАРТА

    Когато извършвате плащане с дебитна или кредитна карта, въведете информацията за картата, включително 16-цифрения номер на картата, валидността и трицифрената контролна цифра по време на процеса на плащане.

    PAYPAL

    Плащайте бързо, сигурно и лесно чрез PayPal. Влезте в профила си в PayPal или влезте като гост. Научете повече за PayPal на тази връзка. .

    ПРЕДПЛАЩАНЕ ПО БАНКОВ ПЪТ

    При предплащане в профила си веднага ще получите потвърждение за поръчката си по имейл. Данните за банката и номерът на поръчката - основание за плащане са посочени в потвърждението.

    Детайли на Банката electronic-star a.s.

    Собственик на сметката:
    electronic-star a.s.
    Банка:
    UniCredit Bank
    IBAN::
    BG29UNCR70001522842415
    BIC:
    UNCRBGSF

    ПЛАЩАНЕ ПРИ ПОЛУЧАВАНЕ

    В случай, че изберете опцията плащане при получаване ще бъдете допълнително таксувани с предплатима такса на стойност 4 лв. Такса транспорт и таксата за плащане при получаване излизат на стойност 17,50 лв. Ако това е надразмерна пратка, тези такси са с обща стойност 33,50 лв.

    НАПЪЛНО БЕЗОПАСЕН ЛИ Е НАЧИНА НА ПЛАЩАНЕ С КАРТА?

    Подробности за кредитната Ви карта се прехвърлят чрез SSL на един от нашите криптирани сървъри за сигурност. Този висок стандарт за защита защитава данните ви от злоупотреба.

    КАКВО Е ВКЛЮЧЕНО В ОБЩАТА ЦЕНА НА ПРАТКА?

    20% ДДС, транспортни разходи и каталоговата цена на избрания продукт.

    КАК ДА ПРИЛОЖИМ СВОЯ ВАУЧЕР?

    Прилагането на ваучер за отстъпка е възможно директно в пазарската кошница, както и във всички последващи стъпки, довели до потвърждаване на поръчката.

    • Ваучерите са валидни само за стойността на продукта, а не за транспортните разходи
    • Ваучерите могат да включват ограничения като минимални стойности на поръчките, валидност за конкретни групи продукти или фиксирани дати

    КОЛКО БЪРЗО ИЗПРАЩАТЕ ПРАТКА?

    Поръчките обикновено се изпращат на следващия работен ден след потвърждение за получаване на плащане или потвърждение за плащане от трета страна (PayPal). Моля, имайте предвид, че при предплащане чрез банков превод трябва да се обърне внимание на продължителността на трансфера.

    КОГА МОГА ДА ОЧАКВАМ ПОЛУЧАВАНЕТО НА СВОЯТА ПРАТКА?

    Изпращаме поръчката ви от нашия склад в рамките на един работен ден. Обикновено доставката отнема макс. 8-10 работни дни. Стоките се доставят от куриерската служба на M&BM Express, като всяка пратка винаги е застрахована.

    МОЯТА ПРАТКА ВСЕ ОЩЕ НЕ Е ПРИСТИГНАЛА, КАКВО МОГА ДА НАПРАВЯ?

    Проверете състоянието на пратката си или се свържете с нашия сервизен център или доставчик на услуги за доставка.

    КАК МОГА ДА ВЪРНА СТОКАТА И ДА СЕ ПРЕКРАТИ ДОГОВОРА?

    Връщането на стоки или подаването на рекламация никога не е било по-лесно. Просто попълнете цялата необходима информация в 4 лесни стъпки: https://returns.track-elstar.eu/index.php?lang=bg. След като приключите последната стъпка, ще получите имейл за потвърждение.

    КАК РАБОТА ПРОЦЕСА НА ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ?

    • Продуктът трябва да бъде добре опакован (препоръчваме оригинална опаковка)
    • Използвайте най-близката поща, обадете се на куриера или го донесете лично
    • Изпращайте пакета чрез поща или куриер (препоръчваме да застраховате пратката)
    • Ще проверим пакета при доставката
    • Разбира се ние ще платим таксата за изпращане на нов или повреден продукт

    ИЗПРАТИХ ОБРАТНО ПРАТКАТА, КОГА ДА ОЧАВАМ ДА ПОЛУЧА ОБРАТНО ПАРИТЕ?

    Можете да ни изпратите стоките си, без да посочвате причина в рамките на 14 дни от доставката. Когато ни изпратите стоките обратно, трябва да изчакате да получим доставката. След доставката проверяваме дали стоките са пълни, непокътнати, функционални и, ако е възможно, в оригиналната опаковка. Ако всичко е наред, веднага ще ви върнем парите на вашата сметка.

    ЩЕТИ ПРИ ТРАНСПОРТИРАНЕ

    Винаги изпращаме изцяло нови и първоначално опаковани стоки. Моля, проверете предоставената пратка в присъствието на куриера. Ако нещо не е наред с пратката, помолете куриера да попълни протокол за рекламация. Само с този протокол можем да поискаме от куриерната компания да ви обезщети за щетите, които са причинили. Ако пратката вече е сериозно повредена, моля, откажете получаването на пратката и се обадете на нашата клиентска линия.


    Ако сте открили скрито увреждане на продукта си, моля, изпълнете следните стъпки:

    • Документирайте щетите. Това е необходимо, за да се гарантира, че можем да ви помогнем да се справите с процеса на регистриране на щети. Ако имате цифрова камера или телефонен апарат с камера, снимайте повредата и я изпратете на: info@electronic-star.bg
    • Моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти, тъй като трябва да подадем протокол до куриерската компания в продължение на два дни. Следователно е много важно да получим от вас цялата информация и документираните щети възможно най-скоро след доставката на повредената пратката.

    ПОВРЕДЕН ПАКЕТ

    Ако имате подозрения пакета е повреден, подпишете разписката с "Получено с резервация!" След това се свържете с отдела за рекламация на куриерски услуги (посочен по-долу), за да ви помогат да се осъществи рекламацията. Като идентификационен номер запишете номера на Вашата пратка, който можете да намерите в полето за бар код или да получите след като се регистрирате тук: metaapp

    ПОВРЕДЕН ПРОДУКТ

    Ако пакетът не показва признаци на повреда, но след разопаковането откриете повреда на продукта, имате 48 часа, за да съобщите за щетите на куриерската услуга или директно на electronic-star. Ние не приемаме този вид жалба след 48 часа. Благодарим ви за разбирането.

    КОНТАКТ НА КУРИЕРСКАТА СЛУЖБА

    МиБМ Експрес
    МиБМ Експрес
    +35970010100
    contact-express@mbm-bg.com

    Логин
    Моля, въведете вашия имейл тук.
    Моля, въведете минимум 6 или повече знака
    Логин
    Моля, въведете вашия имейл тук.
    Моля, въведете минимум 6 или повече знака