Често задавани въпроси

  • ПОРЪЧКА
  • ПЛАЩАНЕ И ЦЕНА
  • ИЗПРАЩАНЕ И ДОСТАВКА
  • ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ
  • ПРОДУКТИ

КАК МОГА ДА СЕ СВЪРЖА С ВАС В СЛУЧАЙ, ЧЕ ИМАМ ВЪПРОС?

Нашият отдел за обслужване на клиенти ще се радва да отговори на всичките ви въпроси. Свържете се с нас на тел. +35924951520 от понеделник до петък от 10:00 до 18:00 часа, или ни пишете на: [email protected]

ОТ КАКВО СЕ НУЖДАЯ ЗА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ПОРЪЧКА?

Създаването на поръчка в нашия онлайн магазин изисква достъп до валиден имейл адрес. Имейл адресът, който въвеждате, когато се регистрирате, ще Ви предостави информация за потвърждаване и проследяване на поръчката, както и фактурата за поръчката ви. Можете да пазарувате и в нашия електронен магазин без регистрация.

КАК СЕ ОСЪЩЕСТВЯВА ПОРЪЧКА?

  • Намерете желания продукт
  • Кликнете върху клавиша „Добави в кошницата“, за да добавите избрания продукт в пазарската ви кошница
  • В следващата стъпка кликнете върху „Продължи до касата“
  • Изберете начин на плащане и кликнете върху „Нататък“
  • В последната стъпка проверете предоставената информация и кликнете върху бутона "Потвърждаване на поръчката". Току-що завършихте поръчката си, която също така се потвърждава и чрез получаване на имайл на електронната ви поща.
  • МОГА ЛИ ДА ОТМЕНЯ ПОРЪЧКАТА?

    Ако пратката не е изпратена може да бъде отменена. Просто се свържете с нас чрез имейл или телефонен номер.

    С КАКВО ТРЯБВА ДА БЪДА ВНИМАТЕЛЕН ПРИ ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ПОРЪЧКА?

    Мога ли да отменя поръчката си? Ако все още не сме изпратили пратката, все още можете да отмените поръчката си. Просто се свържете с нас по имейл или по телефона. За какво трябва да бъда внимателен, когато поръчвам? Моля, обърнете внимание на правилния адрес за фактуриране и доставка. Също така, когато пишете вашия имейл адрес, проверете за грешки при въвеждане. В противен случай важна информация за поръчката ви не може да ви бъде предоставена. За изпращане на пратки имаме нужда от вашия телефонен номер, за да можем да се свържем с Вас, ако е необходимо. Доставката на пратката се извършва само след получаване на потвърждението за плащане или потвърждение за плащане от доставчика на услугата (плащане с предплащане, PayPal). Когато изберете опцията за плащане при получаване, ще поемете допълнителни разходи, които ще бъдат таксувани в процеса на покупка.

    КАК ДА РАЗБЕРА ДАЛИ ПОРЪЧКАТА МИ Е ИЗПРАТЕНА?

    След изпращане на пратката ще получите имейл с потвърждение и връзка за проследяване. Можете също така да видите състоянието на доставката в потребителския си профил в секцията "Моите поръчки".

    КАК ДА СИ СЪЗДАМ ПОТРЕБИТЕЛСКИ АКАУНТ?

    Преместете курсора на мишката над "Вход" в горния десен ъгъл на уеб страницата и кликнете върху "Безплатна регистрация".

    КАК ДА ВЛЯЗА В СВОЯ ПРОФИЛ/АКАУНТ?

    Преместете курсора на мишката над "Вход" в горния десен ъгъл на уеб страницата и кликнете върху "Вече сте наши клиенти? Влезте сега ".

    УПРАВЛЕНИЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКИЯ АКАУНТ

    Можете да направите следните промени в потребителския си профил:

    • Моята информация: променете адреса, променете паролата
    • Моите поръчки: Преглеждайте и управлявайте текущите си и изпълнени поръчки
    • Контакт: връщане на стоки, статус на доставка, помощ, електронна поща, телефон, бизнес контакт
    • Излезте

    ПЛАЩАНЕ С КАРТА

    Когато извършвате плащане с дебитна или кредитна карта, въведете информацията за картата, включително 16-цифрения номер на картата, валидността и трицифрената контролна цифра по време на процеса на плащане.

    ПРЕДПЛАЩАНЕ ПО БАНКОВ ПЪТ

    При предплащане в профила си веднага ще получите потвърждение за поръчката си по имейл. Данните за банката и номерът на поръчката - основание за плащане са посочени в потвърждението.

    Детайли на Банката Berlin Brands Group a.s.

    Собственик на сметката:
    Berlin Brands Group a.s.
    Банка:
    UniCredit Bank
    IBAN::
    BG29UNCR70001522842415
    BIC:
    UNCRBGSF

    ПЛАЩАНЕ ПРИ ПОЛУЧАВАНЕ

    В случай, че изберете опцията плащане при получаване ще бъдете допълнително таксувани с предплатима такса на стойност 4 лв. Такса транспорт и таксата за плащане при получаване излизат на стойност 17,50 лв. Ако това е надразмерна пратка, тези такси са с обща стойност 33,50 лв.

    НАПЪЛНО БЕЗОПАСЕН ЛИ Е НАЧИНА НА ПЛАЩАНЕ С КАРТА?

    Подробности за кредитната Ви карта се прехвърлят чрез SSL на един от нашите криптирани сървъри за сигурност. Този висок стандарт за защита защитава данните ви от злоупотреба.

    КАКВО Е ВКЛЮЧЕНО В ОБЩАТА ЦЕНА НА ПРАТКА?

    20% ДДС, транспортни разходи и каталоговата цена на избрания продукт.

    КАК ДА ПРИЛОЖИМ СВОЯ ВАУЧЕР?

    Прилагането на ваучер за отстъпка е възможно директно в пазарската кошница, както и във всички последващи стъпки, довели до потвърждаване на поръчката.

    • Ваучерите са валидни само за стойността на продукта, а не за транспортните разходи
    • Ваучерите могат да включват ограничения като минимални стойности на поръчките, валидност за конкретни групи продукти или фиксирани дати

    Поръчките обикновено Ви се изпращат до 1-2 работни дни от потвърждението на поръчката (при плащане с банков превод до 2-3 работни дни от получаване на плащането), чрез фирма MBM Express.

    Времето за доставка е указано конкретно при всеки продукт, като може да се различава в зависимост от размера и теглото на продукта, както и от склада, от който Ви се изпраща.

    Пратките изпратени от склад Kamp Lintfort (DE) са със стандартна доставка а пратките изпратени от склад Senec (SK) се доставят по-бързо.

    Продуктите, които не са означение със символ за съжаление не е възможно да се доставят по никакъв начин по-бързо, като не е възможно и да се доплати такава услуга.


    Време за доставка


    Тип доставка Време за доставка Пътя на пратката
    Стандартна доставка (до 30 kg) 6-8 работни дни * Пътя на Вашия пакет от Германия вижте тук
    Стандартна доставка (над 30 kg) 9-11 работни дни *
    Бърза доставка ** (do 30 kg) 4-5 работни дни * Пътя на Вашия пакет от Словакия вижте тук
    Бърза доставка ** (nad 30 kg) 6-7 работни дни *

    * работни дни: от понеделник до петък
    ** продуктите с бърза доставка ще познаете по символа


    Състоянието на Вашата поръчка винаги можете да проверите тук или да се свържете с нашето обслужване на клиенти или куриерска фирма MBM express.
    Куриерската фирма не може да бъде променена поради логистични причини.

    КАК МОГА ДА ВЪРНА СТОКАТА И ДА СЕ ПРЕКРАТИ ДОГОВОРА?

    Можете да зададете рекламация или да върнете продукт с помощта на нашия онлайн формуляр. Цялата необходима информация можете да намерите на този линк:

    Ако номерът на Вашата фактура започва с 4000 (например 4000123456), продължете тук:

    Онлайн формуляр

    Ако номерът на Вашата фактура започва с година (например 2022-1234567), продължете тук:

    Онлайн формуляр

    Датата на поръчката на Вашия продукт можете да намерите в потвърждението за поръчката на Вашия мейл.

    КАК РАБОТА ПРОЦЕСА НА ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ?

    • Продуктът трябва да бъде добре опакован (препоръчваме оригинална опаковка)
    • Използвайте най-близката поща, обадете се на куриера или го донесете лично
    • Изпращайте пакета чрез поща или куриер (препоръчваме да застраховате пратката)
    • Ще проверим пакета при доставката
    • Разбира се ние ще платим таксата за изпращане на нов или повреден продукт

    ИЗПРАТИХ ОБРАТНО ПРАТКАТА, КОГА ДА ОЧАВАМ ДА ПОЛУЧА ОБРАТНО ПАРИТЕ?

    Можете да ни изпратите стоките си, без да посочвате причина в рамките на 14 дни от доставката. Когато ни изпратите стоките обратно, трябва да изчакате да получим доставката. След доставката проверяваме дали стоките са пълни, непокътнати, функционални и, ако е възможно, в оригиналната опаковка. Ако всичко е наред, веднага ще ви върнем парите на вашата сметка.

    ЩЕТИ ПРИ ТРАНСПОРТИРАНЕ

    Винаги изпращаме изцяло нови и първоначално опаковани стоки. Моля, проверете предоставената пратка в присъствието на куриера. Ако нещо не е наред с пратката, помолете куриера да попълни протокол за рекламация. Само с този протокол можем да поискаме от куриерната компания да ви обезщети за щетите, които са причинили. Ако пратката вече е сериозно повредена, моля, откажете получаването на пратката и се обадете на нашата клиентска линия.


    Ако сте открили скрито увреждане на продукта си, моля, изпълнете следните стъпки:

    • Документирайте щетите. Това е необходимо, за да се гарантира, че можем да ви помогнем да се справите с процеса на регистриране на щети. Ако имате цифрова камера или телефонен апарат с камера, снимайте повредата и я изпратете на: [email protected]
    • Моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти, тъй като трябва да подадем протокол до куриерската компания в продължение на два дни. Следователно е много важно да получим от вас цялата информация и документираните щети възможно най-скоро след доставката на повредената пратката.

    ПОВРЕДЕН ПАКЕТ

    Ако имате подозрения пакета е повреден, подпишете разписката с "Получено с резервация!" След това се свържете с отдела за рекламация на куриерски услуги (посочен по-долу), за да ви помогат да се осъществи рекламацията. Като идентификационен номер запишете номера на Вашата пратка, който можете да намерите в полето за бар код или да получите след като се регистрирате тук: metaapp

    ПОВРЕДЕН ПРОДУКТ

    Ако пакетът не показва признаци на повреда, но след разопаковането откриете повреда на продукта, имате 48 часа, за да съобщите за щетите на куриерската услуга или директно на electronic-star. Ние не приемаме този вид жалба след 48 часа. Благодарим ви за разбирането.

    КОНТАКТ НА КУРИЕРСКАТА СЛУЖБА

    МиБМ Експрес
    МиБМ Експрес
    +35970010100
    [email protected]

    ПРОДАВАТЕ ЛИ РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ?

    Ако при доставката липсва някаква част от продукта, или аксесоар не функционира правилно, а продуктът има гаранция, можем да Ви изпратим необходимата резервна част. Моля свържете се с нашето обслужване на клиенти и ще се радваме да Ви помогнем.

    Логин
    Моля, въведете вашия имейл тук.
    Моля, въведете минимум 6 или повече знака
    Логин
    Моля, въведете вашия имейл тук.
    Моля, въведете минимум 6 или повече знака