Кошница
Вашата количка в момента е празна

Свържете се с нас

Рекламация / Връщане на продукт

Рекламация / Връщане на продукт

С помощта на нашия онлайн формуляр можете направо да зададете рекламация или да върнете продукт. Цялата необходима информация ще намерите на този линк.

Онлайн формуляр

Доставен ви е повреден или дефектен продукт?

ПОВРЕДЕН ПАКЕТ

Ако имате подозрения пакета е повреден, подпишете разписката с "Получено с резервация!" След това се свържете с отдела за рекламация на куриерски услуги (посочен по-долу), за да ви помогат да се осъществи рекламацията. Като идентификационен номер запишете номера на Вашата пратка, който можете да намерите в полето за бар код или да получите след като се регистрирате тук: metaapp

ПОВРЕДЕН ПРОДУКТ

Ако пакетът не показва признаци на повреда, но след разопаковането откриете повреда на продукта, имате 48 часа, за да съобщите за щетите на куриерската услуга или директно на electronic-star. Ние не приемаме този вид жалба след 48 часа. Благодарим ви за разбирането

КОНТАКТ НА КУРИЕРСКАТА СЛУЖБА

МиБМ Експрес
МиБМ Експрес
+35970010100
contact-express@mbm-bg.com

Помощ

Помощ

За повече информация посетете нашата секция с въпроси и отговори


FAQ

E-Mail

Ще се радваме да отговорим на Вашите въпроси. Наша цел е да Ви отговорим до 2 работни дни.

Моля, въведете вашето име!
Моля, попълнете фамилното си име!
Моля, въведете вашия имейл тук.
Prosím opíšte kód z obrázku!
* Задължителни полета

Телефон

Ще се радваме да Ви помогнем

+359 2 495 15 20*
Понеделник - Петък от 09:00 до 19:00
*Разговорът се таксува според таксата на Вашия оператор за разговор със стационарен телефон.

За търговски партньори

Ексклузивно за търговски пишете на:

E-Mail: b2b@electronic-star.sk

Логин
Моля, въведете вашия имейл тук.
Моля, въведете минимум 6 или повече знака
Логин
Моля, въведете вашия имейл тук.
Моля, въведете минимум 6 или повече знака